Ja, ik wil exposeren

Het bestuur heeft in De Aarhof een ruimte kunnen realiseren waar zij enige tijd gebruik van kunnen maken. Er worden door Stichting Alphen Art kunstenaars exposities gehouden en regelmatig activiteiten georganiseerd zoals workshops, demonstraties, fotosessies en dergelijke om het publiek bij de galerie te betrekken. Ook niet aan Stichting Alphen Art gerelateerde kunstenaars kunnen zich aanmelden om deel te nemen aan één van de exposities en zij zijn ook van harte welkom.

Geïnteresseerd om ook te exposeren ?
Mail dan naar galerie@stichtingalphenart.nl

Openingstijden:
dinsdag, woensdag en vrijdag van 12.00 uur tot 17.00 uur zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur

Zowel kunstenaars als vrijwilligers zijn in de galerie aanwezig om eventuele vragen van bezoekers te beantwoorden. Iedereen is welkom en je kunt vrij naar binnenlopen om de tentoongestelde kunst te bewonderen.

“Galerie Alphen Art” is te vinden in winkelcentrum De Aarhof 41 (aan de Aarkade)
2406 BT Alphen aan den Rijn
www.stichtingalphenart.nl