Deelnemer worden

Stichting Alphen Art, opgericht in 1989,
is een kunstenaarscollectief in Alphen aan den Rijn.

Iedere kunstenaar die actief en serieus bezig is met zijn of haar werk, kan en mag deelnemer worden van de stichting (leden van een stichting worden officieel “deelnemers” genoemd). Stichting Alphen Art is een vrijwilligersorganisatie die als doel heeft op te komen voor de belangen van de aangesloten kunstenaars in de breedste zin van het woord. De stichting zoekt en beheert atelierruimte, zorgt voor inspirerende omgeving, contacten, een platform en verkoopmogelijkheden. Hiervoor heeft de stichting de beschikking over een eigen galerie “Galerie Alphen Art” , een Art-Shop en een website.

Samenwerking met andere culturele partners in Alphen aan den Rijn is een belangrijk punt voor Stichting Alphen Art. Het lidmaatschap voor 2024 bedraagt € 95 voor het hele jaar. Vooral de galerie is van belang vanwege de mogelijkheid je werk te kunnen presenteren aan een groot publiek. Alleen met voldoende deelnemers is het mogelijk de galerie in stand te houden. Kunstenaars die zijn ingeschreven bij de stichting kunnen voordelig deelnemen aan de exposities. En een enkele keer deelnemen aan een gratis expositie, die dan alleen voor de deelnemers wordt georganiseerd.

Verdere voordelen van het lidmaatschap:
• Indien mogelijk huren van een atelierruimte tegen een fatsoenlijke prijs
• Gratis deelname aan de Art-Shop
• Contact met andere kunstenaars
• Vermelding op de website met foto’s van je werk en info. Tevens vermelding van je eigen website -  Vermelding van exposities, workshops e.d. op social media
• De mogelijkheid eigen exposities te vermelden op de site van de stichting
• De mogelijkheid workshops/demo’s te geven in de galerie tegen  vergoeding
• Deelname aan een eventuele kunstroute of kunstevenement
• Informatie uit eerste hand via maandelijkse nieuwsbrief

www.stichtingalphenart.nl

info@stichtingalphenart.nl galerie@stichtingalphenart.nl

algemene voorwaarden

Exposeren bij Galerie Stichting Alphen Art 2024

Aanvraagformulier deelname

Vul je gegevens hier in, zodra u definitief deelnemer van de stichting bent geeft u toestemming om uw presentatie te plaatsen op onze website.

Upload bestand
FileExample.pdf

Maximale bestandsgrootte: 10 MB, Foto, zelfportret, 3x foto's van representatief werk, korte CV (max 1/2 A4

Bedankt! Je bericht is verstuurd.
Niet mogelijk om je bericht te sturen. Controleer de fouten en probeer opnieuw a.u.b. .