Wij zoeken altijd vrijwilligers

Er zijn altijd vrijwilligers nodig die op de één of andere manier bijdragen aan de werkzaamheden die nodig zijn om de stichting en de galerie draaiende te houden. Als vrijwilliger kan je je inzetten bijvoorbeeld:
-  als hostess in de galerie
-  helpen bij het inrichten van een expositie
-  helpen bij activiteiten, zoals officiële openingen
   exposities, speciale evenementen e.d.
-  organiseren van exposities

Mail ons voor als je vrijwilliger wilt worden bij ons.
info@stichtingalphenart.nl

Voor hostess kun je gebruik maken van het inschrijfformulier (lees in andere kolom hieronder)

Inschrijfformulier vrijwilligers hostess

De galerie draait voornamelijk op vrijwilligers. Deze openen en sluiten de galerie op vaste tijden, beantwoorden eventuele vragen van bezoekers en handelen een verkoop af volgens de instructies. Instructies betreffende de gang van zaken in de galerie zitten in een map. Per dag worden in principe 4 hostess ingeroosterd. Daarbij komt dan nog regelmatig een exposant, vooral op de zaterdagen. De dag is opgedeeld in 2 diensten die elk bezet worden door 2 hostess:

Dinsdag, woensdag en vrijdag     1e dienst:
2e dienst
van 12 tot 14.30 uur
van 14.30 tot 17 uur
Zaterdag 1e dienst:
2e dienst:
van 11 tot 13.30 uur
van 13.30 tot 16 uur

Openingstijden Galerie:
Dinsdag, woensdag en vrijdag van 12 uur - 17 uur
en zaterdag van 11.00 uur - 16.00 uur

Beschikbaarheid:

Bedankt! Je bericht is verstuurd.
Niet mogelijk om je bericht te sturen. Controleer de fouten en probeer opnieuw a.u.b. .