Oproep voor de groep Grafiek

Eindelijk is het dan zo ver.
Definitief gaat er een grafiekgroep van start in het ateliergebouw Elckerlyc aan de Havixhorst 254, 2402 MZ, Alphen aan den Rijn.
Er zijn daar meerdere ateliers in gebruik door leden van stichting Alphen Art.

Wat kunnen we hier bieden?

• Een rustige werkplek, waar je kunt voorbereiden, werken of je afgedrukte etsen of houtsnedes kunt laten drogen.
  • Een mooie grote Van Ginkel-diepdrukpers en een warmteplaat om de etsplaten op een hogere temperatuur te brengen.
  • Een overvloed aan materialen, eventueel kunnen we het ontbrekende nog in gezamenlijk overleg aanschaffen.

We zoeken nog mede grafici die het leuk of interessant vinden om een gezamenlijke werkplaats te exploiteren en daarbij de huur

van het atelier willen opbrengen. We willen groeien naar maximaal 4 kunstenaars die zich willen toeleggen op het vak grafiek.

Ook is het mogelijk om een tijd lang, bijvoorbeeld een periode dit aankomend najaar en winter bij de werkgroep aan te sluiten

en de grafiek als een langdurige workshop te gaan beoefenen.

Voor meer informatie:

Lein Kaland
Mobile: 06 51 251 711
Email: Lein@kaland.nl
Kijk ook even op www.kaland.nl
Of op: https://www.kaland.nl/grafiek-workshop/