Opening expo 70 in een nieuw jasje

Op vrijdagavond 8 december 2023 vond de opening plaats van expositieperiode 70. De galerie heeft een ander uiterlijk gekregen dankzij een werkwillige groep handige en kundige vrijwilligers die de verbouwing van een week geleden hebben gerealiseerd. De StA-Art is dankbaar voor hun inzet.

Op de ramen aan de buitenkant heeft belettering met het logo van de StA-Art plaats gevonden. Binnen is de looproute verbeterd door verandering van wanden waardoor er nu meer daglicht binnenkomt, toont het luchtiger en is er een warmere sfeer ontstaan door er wanden te kleuren. Er is nu meer mogelijkheid voor iedere kunstenaar in een eigen gebied hun kunst de plaatsen. Ook is er meer verlichting bijgekomen om de kunst beter uit te kunnen lichten. Achterin is nu een podium ingericht, waar muziek gemaakt kan worden en wat een mooi podium is om de kunstenaars te presenteren tijdens de openingen e.d. Kortom, een goede reden om de StA-Art eens binnen te lopen en de kunst te bewonderen.